Lakše vam je preko telefona? Nazovite 098 660 551

Uredski namještaj po mjeri

Zajedno možemo kreirati savršeno organiziran radni prostor. Maksimalno iskoristite radni prostor i organizirajte ga kako biste bili što efikasniji u obavljanju posla.

Mjesto gdje provodite puno vremena trebalo bi odgovarati vašim potrebama

Velik dio dana provodite u uredu. Bilo da radite od doma ili vi i vaši radnici dijelite radni prostor negdje izvan svog doma bitno je da on bude dobro posložen i organiziran kako bi svima uključenima bilo maksimalno udobno i jednostavno obavljati svoj posao.

Pri izradi uredskog namještaja po mjeri najveći naglasak stavlja se na funkcionalnost – svakog pojedinog komada namještaja, ali i cjelokupnog prostora.

Uz našu pomoć možete kreirati upravo prostor koji želite i za koji znate da će biti najbolje rješenje za vaše poslovne potrebe.

4 razloga zašto trebate odabrati izradu uredskog namještaja po mjeri

1. Bolje iskorišten prostor
Svaki ured ima samo određenu kvadraturu na raspolaganju stoga korištenje standardnog namještaja može ostaviti ured s premalo mjesta za pohranu ili prenatrpavanjem i otežanim kretanjem.

Uredski namještaj po mjeri izrađuje se prema mjerama vašeg dostupnog uredskog prostora, čime se stvari uklapaju kako treba i eventualno otvara više prostora, olakšavajući kretanje po uredu.

2. Impresionirani klijenti
Nećemo se lagati, gdje god da idemo prosuđujemo ljude, pojave, prostor na temelju izgleda. U ljudskoj prirodi je cijeniti lijepo i lijepe prostore smatrati ugodnijima.

Također, lijep ured ostavlja dojam uspješnosti i prosperiteta tvrtke.

Samo zamislite svoju reakciju kada dođete tvrtku s otrcanim namještajem. Bez obzira koliko su uspješni teško će vas u to uvjeriti ako njihov ured komunicira upravo suprotno.

Lijepo izrađen i kvalitetan uredski namještaj može komunicirati upravo ono što želite da vaši klijenti vide.

3. Bolju organizaciju i efikasnost
Lakše je raditi ako svaka stvar koju koristite ima svoje mjesto i u svakom trenutku znate gdje je možete pronaći.

Uredskim namještajem po mjeri osiguravate upravo to. Dovoljno mjesta za sve radne zadatke i popratnu dokumentaciju čime eliminirate zatrpavanje stolova, ormara i ladičara višestrukom dokumentacijom u kojoj se kasnije ne možete snaći.

4. Ugodniju radnu okolinu
Želite da vaši zaposlenici budu sretni i zadovoljni što rade za vas. Zadovoljni zaposlenici su produktivniji zaposlenici.

Kada krenete s izradom namještaja po mjeri, možete prilagoditi namještaj osobnosti i preferencijama vaših zaposlenika, čime ćete njihovu radnu okolinu učiniti znatno ugodnijom.

Kako izgleda proces izrade uredskog namještaja po mjeri?

1

Definirati izgled i mjere prostora u koji će namještaj ići

Ovisno o tome želite li samo dio namještaja ili više komada potrebno je dobro izmjeriti i organizirati željene komade ovisno o prostoru u kojem će se nalaziti.

2

Definirati izgled namještaja

Mogućnosti uređenja uredskog namještaja su beskonačne, a od velike je pomoći ako imate okvirnu sliku onoga što želite u smislu materijala, boje, ručkica i ostalog dekora.

3

Unutarnja organizacija uredskog namještaja

Sav uredski namještaj prilagođavate sebi stoga je korisno definirati koje elemente želite unutar namještaja kako biste osigurali najbolje opcije pohrane – koliko ladica u stolu, organizaciju ormara za spise i slično.

4

3D vizualizacija

Na temelju dogovora izradit ćemo vizualizaciju namještaja kako biste si lakše predočili kako će sve izgledati. Ovo je također prilika da ukažete na potrebne izmjene i prilagodbe prije početka izrade elemenata.

5

Mjerenje prostora

Na temelju 3D vizualizacije, nudimo vam precizno mjerenje vašeg prostora. Sukladno tome prilagodit ćemo postojeće nacrte, ali s ciljem da originalni dogovor ostane što sličniji. U slučaju bilo kakvih izmjena na temelju mjerenja konzultiramo se s vama.

6

Izrada namještaja

Izrada namještaja je u potpunosti naš zadatak. Sve elemente izrađujemo prema dogovorenim specifikacijama i odabranom dizajnu.

7

Dostava i montaža

Za sve narudžbe osiguravamo pouzdanu dostavu do vaše adrese i stručne montažere kako bi osigurali da namještaj izgleda kao na nacrtima.

Zašto odabrati nas?

Sukladno vama i vašem životnom ambijentu dizajniramo, izrađujemo, dostavljamo i montiramo vaš novi uredski namještaj po mjeri.

Iskusni smo majstori s preko 10 godina rada

Ostavljamo iza sebe uvijek uredan prostor. Pazimo da svaki element paše u milimetar da dobijete maksimalno iskoristiv namještaj.

Izvedba u dogovorenom roku s garancijom

Brzi smo i dobro organizirani. Vaš novi namještaj gotov je u 6-8 tjedana ili vraćamo novac!

Transparentne cijene

Jasno ćemo sve izdefinirati prije izvedbe, tako da točno možete znati što očekivati.

Podrška oko dizajna i materijala

Materijali, ručkice, vrsta vrata, unutarnja organizacija? Izbor je velik, zato smo tu da vas educiramo o mogućnostima i ponudimo svoje savjete.

3D vizualizacija

Napravit ćemo vam 3D prikaz namještaja tako da si ga možete točno vizualizirati. Od samog dizajna pa do rasporeda elemenata.

“Uradi sam” opcija

Naručite bilo koji komad namještaja, a mi ga dostavljamo ili ga sami preuzimate u dijelovima pripremljenim za montažu.

Što kažu naši klijenti?

Česta pitanja

Koliko traje izrada uredskog namještaja?
Od inicijalnog sastanka do montaže potrebno nam je 6 do 8 tjedana da bismo dovršili vaš namještaj.
Što ako mi se ne svidi 3D vizualizacija koju pripremite?
U tom slučaju ponovno ćemo održati konzultacije kako bismo identificirali što vam točno ne odgovara i na koji način to možemo izmijeniti. Vizualizacija služi upravo tome da prije izrade elemenata finaliziramo dogovore oko izgleda koji će vam odgovarati.
Vršite li montažu?
Naravno, imamo tim za dostavu i montažu koji sklapa vaš novi namještaj.
Je li moguće naručiti više komada uredskog namještaja odjednom, za cijelu prostoriju?
Da, moguće je naručiti više komada uredskog namještaja po mjeri odjednom, posebno ako se radi o istoj prostoriji. Tada nam je lakše izraditi vizualizaciju i uskladiti namještaj.
Možete li na temelju količine dokumenata odrediti koliki će nam ormarići biti potrebni?
Ne, mi odrađujemo mjerenje prostora kako bismo bili sigurni da vaš uredski namještaj po mjeri stane u odabrani prostor. Za procjenu potrebnog prostora s obzirom na količinu dokumentacije ste zaduženi vi.

Za najbrže informacije nazovite odmah ili ispunite obrazac.

Ukratko nam opišite svoj projekt, a onda ćemo se ćuti telefonski i dogovoriti detalje za ponudu.

Sjedište